not1

Geçen günlerde arkadaşıma Küçük Prens’i okuyup okumadığını sordum. O da “Okumaz olur muyum” dedi hayranlıkla. “Bence Küçük Prens gerçek” dedi.
Evet gerçek, imkansız olsa da öyle bi güzel ki onun küçük dünyası, gerçek de olmalı.
Güzel şeyler de küçük de olsa mutlaka var değil mi? Belki kitabın ana fikri de buydu.
Aaa kitap hakkında konuşmuş diye yazıyı bırakmayın da. Birtakım şeylerden bahsedeceğim çünkü. Mesela o kitap muhabbeti yaptığım arkadaşımın bu yazıdan habersiz olması? :’D Garipliklerce..
Neyse konu bu değil ama belirtme gereği duydum işte :’D

İnsan bazen ne için yaşadığını unutuyor. Kimimiz hâlâ bu soruya cevap verememiş durumda o ayrı tabii. Ama cidden unutuyoruz. Ne bileyim bazen testten 1 yanlış yapmak gibi, mükemmelliği tutturamamak gibi. Sanki buna mecburuz gibi?? Değiliz aslında ama öyle bir çerçeve veriyorlar ki bize, resmimizi o çerçeveye sığdırmak zorundayız. Yani belki resim küçük gelecek? Küçük oldu diye bir çerçeveye ait olamayacak, demek mi bu?
Şundan bahsediyorum: Standartlar, kalıplar. Bir şeyi bir şeye yerleştirme zorunluluğumuz. Evet bunun kadar olacak, denmesi..
Hani bir hedef belirlersin de ona tutunursun ama ona ulaşamayınca da başarısız sayılırsın. Katettiğin yol da bir başarıdır aslında. Tabii kimse bunu göremez. Görse görmemezlikten gelir. Hatta basit bi çizgiyle gösterelim onu:

_MyYkdMD

Eğer sürekli durursan zaten başarılı olmazsın ama 1,2,3,4,4.5’ta da başarılısın. İlla hedefi tutturduğunda değil yani olay bundan ibaret. Her ne kadar göremesek de..
Halil Cibran çok güzel bir şey söylemiş:

Fakat ben size diyorum ki çalışırken yeryüzünün en ırak düşünü düşünün; daha o düş doğarken sizin payınıza düşmüş parçasını gerçekleştiriyorsunuz… Ve çalışmayı sürdürmekle, aslında hayatı sevmiş oluyorsunuz…

<3<3<3<3
Velhasıl dostlar not1’den çıkaracağımız anafikir gayet açık olmasına rağmen sonuç niteliğinde tekrar edeceğim:
Ne olursa olsun ilerlemekten vazgeçmeyeceğiz. Zor olduğu aşikâr ama yapılası şeyler bunlar

Siz devam edin not1’e benden bu kadar.

s a ğ l ı c a k l a
k a l ı n

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s